zamknij
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na nasz newsletter
PRODUKTY Z OZNACZNIEM WYSYŁKA W 12H wysyłamy TEGO samego DNIA !!! DARMOWA DOSTAWA OD 400zł
Masz pytania? Zadzwoń!
61 642 93 04
Pn do pt 7:00 - 19:00 Sb 6:00 - 15:00
img
Koszt dostawy
Przy zakupie powyżej 400zł
dostawa gratis
img
do kasy suma: 0,00 zł
Bezpieczeństwo dostawy

Dziękujemy za zakupy w iWedkarski.pl. W trosce o maksymalne zadowolenie z dokonanego w naszym sklepie zakupu mamy ogromną prośbę:

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź jej stan!

Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:

1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:

  • czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone;
  • czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub poprzecinane.

2. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem przekaż kurierowi należną kwotę. W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, wpisz tę informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.

3. Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna (zgodna z dołączoną Specyfikacją wydania do zamówienia), a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody.

4. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody.

Dopilnuj, aby:

  • kurier wypełnił wszystkie pola protokołu szkody;
  • kurier pozostawił Ci jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

5. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta FIRMY KURIERSKIEJ w celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.

6. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość (wraz z załącznikami) za pomocą formularza znajdującego się na stronie: http://iwedkarski.pl/pl/contact. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniami (folie bąbelkowe, styropian itp.). Napisz także czy oczekujesz wymiany towaru, czy zwrotu pieniędzy.

O dalszym postępowaniu reklamacyjnym powiadomimy Cię drogą mailową.

 

Dołącz do naszej listy Newsletterów
Wyrażam zgode na wykorzystanie mojego adresu e-mail w celach marketingowych przez PRO-FISHING GROUP właściciela iwedkarski.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony