
Nasza sklep wędkarski dołoży wszelkich starań, by złożone przez Ciebie zamówienie trafiło do Twoich rąk jak najszybciej. Powinieneś jednak wiedzieć, że w niektórych przypadkach czas realizacji zamówienia może ulec zmianie.
Co może wpłynąć na czas realizacji zamówienia?
Przede wszystkim dostępność produktu wędkarskiego i wybrana forma płatności. Wybrana forma płatnośćza pobraniem skraca czas realizacji zamówienia po naszej stronie do minimum. W przypadku płatności zwykłym przelewem, Twoje zamówienie zostaje wysłane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto – co najczęściej wydłuża czas realizacji zamówienia o 1 dzień roboczy.
Zwróć uwagę na to, że przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia. W przypadku, gdy Twoje zamówienie będzie się składać z kilku produktów wędkarskich, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki. Jeśli natomiast zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 14:00, jego realizacja rozpocznie się następnego dnia roboczego. Pamiętaj, że czas wysyłki to czas liczony w dni robocze, więc nie tyczy się żadnych weekendów, czy też świąt.
Dobrze znamy ten stan, w którym nie można doczekać się zamówionych produktów :)
Z tego też powodu, na platformie sprzedażowej sklepu wędkarskiego iWedkarski.pl został stworzony specjalny system dostępności produktów. Pojawiają się w nim rzeczywiste ilości, które są dostępne w naszym magazynie. Dzięki temu, każdy Klient będzie widział faktyczną ilość produktów, co w konsekwencji ułatwi mu zakupy i znacznie skróci czas realizacji zamówienia. Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, gdy ilość zakupionego towaru będzie większa niż ta, która jest dostępna w magazynie.
iWedkarski.pl zadba o każdego klienta i o każde, złożone przez niego zamówienie, które traktowane jest w sposób indywidualny. W przypadku jakichkolwiek opóźnień w realizacji zamówienia, możesz liczyć z naszej strony na kontakt drogą mailową lub telefoniczną, w celu poinformowania o ewentualnym opóźnieniu.
Chciałbyś, by Twoja przesyłka dotarła do Ciebie w jak najszybszym czasie?
Zdecyduj się na płatność online! Płatności online skracają czas realizacji zamówienia do minimum.
Wysyłka w ciągu 12 h
Towar, przy którym będzie widnieć takie oznaczenie, jest dostępny w magazynie i prawdopodobnie zostanie wysłany w ciągu 12 godzin od chwili przekazania zamówienia do realizacji.
Dostępność produktów na magazynie, podawana jest dla stanów, których ilość jest wskazana w karcie danego produktu. Jeśli zamówienie będzie obejmować większą liczbę egzemplarzy określonego produktu, może się zdarzyć sytuacja, w której nasz zapas się skończy i będziemy musieli część towaru sprowadzić od dostawcy.
Wysyłka w ciągu 2-7 dni
Takie oznaczenie świadczy o braku towaru w naszym magazynie. Towar zostanie sprowadzony od stałego dostawcy lub jest już w dostawie i może być u nas w każdej chwili.
Takie przypadki wymagają kontaktu z klientem i ustalenia indywidualnego terminu dostawy.
Towar niedostępny (chwilowy brak)
Towaru nie można w tej chwili zamówić, ponieważ nasi dostawcy nie mają go na stanie.
Niestety przy takim oznaczeniu nie możemy obiecać, że dana pozycja produktu ponownie pojawi się w sprzedaży.
Przesyłki dostarczane są przez firmy kurierskie.
Czas dostawy zależy od następujących czynników:
- od przewoźnika,
- od rodzaju przesyłki,
- od adresu odbiorcy.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Dla firm kurierskich czas dostawy opiewa zazwyczaj w 1-2 dni robocze.
W przypadku wyboru przesyłki pocztowej, musimy się liczyć, że czas dostawy będzie liczony do 7 dni roboczych od nadania przesyłki.
Gdy następuje płatność przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej – o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.
Czas dostawy może się wydłużyć w okresach nadzwyczajnych, takich jak święta, trudne warunki drogowe, z powodu niezastania nikogo pod wskazanym adresem lub z innych przyczyn leżących po stronie firmy spedycyjnej.