zamknij
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na nasz newsletter
DARMOWA DOSTAWA OD 200 ZŁ
Masz pytania? Zadzwoń!
61 642 93 04
Pn do pt 7:00 - 19:00 Sb 6:00 - 15:00
img
Koszt dostawy
Przy zakupie powyżej 200zł
dostawa gratis
img
do kasy suma: 0,00 zł
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE
W pierwszej kolejności, zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera, sprawdź, czy opakowanie nie uległo jakiemukolwiek uszkodzeniu w transporcie. Swoją uwagę w szczególności zwróć na stan wszystkich taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. Gdy opakowanie przesyłki będzie nosić znamiona uszkodzenia, lub gdy plomby i taśmy uległy rozerwaniu – nie przyjmuj przesyłki i w obecności kuriera sporządź protokół szkody.

Jak najszybciej skontaktuj się z naszym sklepem wędkarskim i opisz zaistniały problem. Napisz na czym polega uszkodzenie i ewentualnie w jakich okolicznościach do niego doszło. Nie zapomnij podać swojego imienia, nazwiska, nazwy i numeru katalogowego uszkodzonego sprzętu.

W przypadku, gdy dojdzie do stwierdzenia uszkodzeń, które nie powstały w trakcie procesu dostarczenia – zgłoś reklamację poprzez formularz wybierając dział „Reklamacje i Zwroty”. Czekaj na odpowiedź. Postaramy się z Tobą skontaktować jak najszybciej. Podczas odpowiedzi na dane zgłoszenie, otrzymasz od nas informację o rodzaju spedytora oraz adres na jaki należy wysłać uszkodzony produkt. Pamiętaj, że do zwrotnej przesyłki należ dołączyć pisemną informację o uszkodzeniach oraz dowód zakupu – paragon.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, produkt niezwłocznie zostanie do Ciebie wysyłany na nasz koszt.

ZWROTY
Każdy zakupiony w naszym internetowym sklepie iWedkarski.pl towar, można zwrócić w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Jeśli taka sytuacja Cię spotka, skontaktuj się z nami i powiadom o chęci zwrotu lub wymiany danego produktu. Wiedz, że nie musisz podawać przyczyny zwrotu towaru, jednak chętnie dowiemy się dlaczego sprzęt nie spełnił Twoich oczekiwań.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W naszym internetowym salonie wędkarskim iWedkarski.pl dajemy możliwość zwrotu towaru określonego powyższą ustawą w ciągu 30 dni. Jest to wydłużony czas na zwrot towaru, jesteśmy jednym z niewielu sklepów w Polsce które dają taką możliwość swoim klientom. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. W przypadku zwrotów powyżej 10dni ale nie przekraczających 30 dni od daty wystawienia dokument sprzedażowego, klient do wykorzystania w sklepie ma równowartość kwoty zwracanego produktu. W przypadku zwrotów po 10 dniach ale nie później niż 30 dni od daty sprzedaży nie ma możliwości zwrotu pieniędzy. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, załączając do paczki formularz zwrotu. Dane do odesłania produktu znajdują się w formularzu zwrotu. W ciągu maksymalnie 7 dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiony paragon korygujący. Sklep dokona zwrotu należności na wskazane konto Klienta lub udostępni kartę podarunkową na równowartość zwracanego towaru. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

Tutaj możesz pobrać formularz reklamacyjny/zwrotu.

 

Dołącz do naszej listy Newsletterów
Wyrażam zgode na wykorzystanie mojego adresu e-mail w celach marketingowych przez PRO-FISHING GROUP właściciela iwedkarski.pl
imgimgimg
(c) Copyright, Wszelkie Prawa Zastrzeżone dla iwedkarski.pl 2014
Projekt i realizacja: Maxsote.pl
img
img
Bestsellery
bestseller
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl