zamknij
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na nasz newsletter
PRODUKTY Z OZNACZNIEM WYSYŁKA W 12H wysyłamy TEGO samego DNIA !!! DARMOWA DOSTAWA OD 400zł
Masz pytania? Zadzwoń!
61 642 93 04
Pn do pt 7:00 - 19:00 Sb 6:00 - 15:00
img
Koszt dostawy
Przy zakupie powyżej 400zł
dostawa gratis
img
do kasy suma: 0,00 zł
Najczęściej zadawane pytania

Specjalnie dla naszych Klientów, przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań. Jeśli chcesz kupić jeden z naszych produktów, ale nurtują Cię różne zapytania, zapoznaj się z przygotowanymi przez nas pytaniami, dotyczącymi realizacji zakupów w internetowym salonie wędkarskim - iWedkarski.pl

Może odpowiedź, której szukasz znajduje się właśnie tutaj :)

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie, możesz skorzystać z naszego czatu z ekspertem wędkarskim online.

1. Kiedy otrzymam zamówiony towar?

Wszytskie informacje dotyczące czasu realizacji zamówienia, znajdziesz w sekcji Pomoc: „Czas realizacji zamówień”.

Zamówienia za pobraniem – przy wyborze firmy kurierskiej jako spedytora, realizowane są codziennie do godziny 19:00, z wyjątkiem weekendów i świąt.

Zamówienia, które złożone zostaną do godziny 14:00, będą zrealizowane tego samego dnia i w przeciągu 24/48h prawdopodobnie dotrą do Klienta.

Wysyłki pocztowe wysyłane są każdego dnia, oprócz wcześniej wspomnianych weekendów oraz świąt. Zamówienia dostarczane przez Pocztę polską, wysyłane są w dniu zaksięgowania środków na koncie. Czas dostawy, uzależniony jest od Poczty Polskiej, a nie od sklepu. Zazwyczaj dostawa trwa maksymalnie od 24h do 7 dni roboczych.

Zamówienia, które są opłacane za pomocą płatności elektronicznych, wysyłane są tego samego dnia, w którym kupujący dokonał płatności do godziny 14:00 – pomijając weekendy i święta.

Zamówienia, które są opłacane za pomocą przelewu na konto, będą realizowane po zaksięgowaniu środków na koncie wędkarskiego sklepu iWedkarski.pl
W przypadku wysyłek kurierskich, gdy środki zostaną zaksięgowane przed godziną 14:00, zamówienia są wysyłane jeszcze tego samego dnia.

2. Czy towar oferowany w sklepie wędkarskim jest nowy?

Produkty, które są sprzedawane przez nas w sklepie iWedkarski.pl są wyłącznie nowym i nieużywanym towarem. Każdy z produktów posiada gwarancję producenta i jest wysyłany w gwarantujących bezpieczeństwo opakowaniach.

3. Czy salon wędkarski - iWedkarski.pl wystawia dokument zakupu?

Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz w sekcji Dostawa „Faktury i paragony”.
Nasza firma jest płatnikiem podatku VAT, więc do każdego zamówienia wystawiamy i dołączamy paragon fiskalny. Jeśli Klient chce otrzymać z zakupu fakturę VAT, na jego żądanie, zostaje ona wystawiona.

4. Czy istnieje możliwość obejrzenia towaru w siedzibie firmy w Gnieźnie?

Oczywiście jest taka możliwość. Każdy z Klientów może na żywo obejrzeć oferowany przez nasz sklep internetowy towar wędkarski w naszej siedzibie znajdującej się pod niżej podanym adresem:

PRO-FISHING GROUP
Salon Wędkarski Osiniec
Aleja Jedenasta 1
62-200 Osiniec
www.wedkarski.gniezno.pl

Musisz jednak wiedzieć, że polityka cenowa, która jest prowadzona w internetowym sklepie iWedkarski.pl i w Salonie Wędkarskim Osiniec – nie jest spójna. Możesz więc kupić towar w salonie taniej lub drożej.
W Salonie Wędkarskim Osiniec prowadzona jest strefa klubowicza, która jest przeznaczona dla stałych klientów. Mogą oni liczyć przede wszystkim na karty klubowicza, specjalne oferty klubowe, rabaty, tańsze wyjazdy na różnorodne imprezy integracyjne oraz na darmowe szkolenia. Oferta korzyści z zakupów realizowanych w salonie wędkarskim jest naprawdę atrakcyjna i regularnie poszerzana.

5. Czy sklep iWedkarski może dostarczyć towar, którego nie posiadają w swojej ofercie?

W pierwszej kolejności musisz wiedzieć, że mimo, iż nasza firma posiada w swojej ofercie kilka tysięcy produktów wędkarskich, to w sklepie iWedkarski.pl nie jest ona w pełni zaprezentowana.
Jeśli jesteś więc zainteresowany kupnem innych produktów, jesteśmy w stanie je dla Ciebie dostarczyć, ustalając wcześniej podstawowe warunki.

6. Ile zapłacę za przesyłkę, kupując kilka produktów wędkarskich zawartych w jednym zamówieniu?
Wartość przesyłki uzależniona jest od jej wagi oraz od kraju dostawy. Dokładną cenę wysyłki poznasz w momencie, gdy wrzucisz do koszyka wszystkie wybrane przez Ciebie produkty i wybierzesz kraj dostawy.

Zamówienia, których wartość przewyższa 199 zł, w przypadku przedpłaty są dostarczane na nasz koszt na terenie całej Polski.

Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat całkowitej wartości wysyłki, odwiedź naszą zakładkę w sekcji Dostawa „Koszty dostawy”.

7. Czy zamówione produkty, bezpiecznie dotrą na wskazany adres?

Nasza firma kładzie ogromny nacisk na zapewnienie bezpieczeństwa wysyłanych towarów. Każda wędka jest owijana folią bąbelkową i pakowana w specjalny karton, który jest produkowany pod zamówienie i który jest wypełniany różnorodnymi wypełniaczami.

Wszystkie pozostałe akcesoria są pakowane w mniejsze kartony, do których także stosuje się wypełniacze. Bądź spokojnej myśli i wiedz, że dokładamy wszelkich starań by zakupiony przez Ciebie sprzęt dojechał bezpiecznie bez jakichkolwiek uszkodzeń.

Więcej informacji znajdziesz w sekcji Dostawa „Sposób pakowania”.

8. Jak długo mamy żyłkę na magazynie (nowa/stara dostawa)?

Nasza firma utrzymuje stały asortyment np. zanęty, żyłki czy też plecionki w ciągłym obrocie. Przynajmniej raz na 2-3 miesiące całe stany magazynowe wcześniej wymienionych pozycji są wysprzedawane, dzięki czemu zastępuje je nowy towar ze świeżych dostaw. Możesz mieć pewność, że zanęty, żyłki i plecionki są składowane w odpowiednich warunkach, a wszystko dlatego, by nie straciły one swoich właściwości oraz żeby nie uległy uszkodzeniu.

Jeśli nurtują Cię pytania, które nie znalazły się na naszej liście, skontaktuj się z nami jak najszybciej! Postaramy się by nasze odpowiedzi usatysfakcjonowały Cię w 100% :)

Dołącz do naszej listy Newsletterów
Wyrażam zgode na wykorzystanie mojego adresu e-mail w celach marketingowych przez PRO-FISHING GROUP właściciela iwedkarski.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony