
Co zrobić w przypadku uszkodzeń gwarancyjnych bądź pogwarancyjnych sprzętu wędkarskiego?
Postaw na najwyższą jakość serwisów oferowanych przez różnorodnych producentów. Twoje zadowolenie jest dla nas najwyższym priorytetem, zarówno podczas zakupów, realizacji zamówień, doradztwie jak i przy wszelkich naprawach. Jesteśmy elastyczni - ukierunkowani przede wszystkim na Klienta, dlatego staramy się optymalnie dopasować do Twoich wszystkich potrzeb. Gdy zakupiony przez Ciebie produkt ulegnie uszkodzeniu - nie martw się! Każdy producent oferuje swoje serwisy, do których można odsyłać produkty na własny koszt. Pamiętaj, by produkty były producenta jakiego dotyczy dany serwis.
Nasz sklep posiada serwis kołowrotków oraz wędek. Możesz więc bez problemu, po sezonie dokonać ich przeglądu oraz naprawić powstałe uszkodzenia.
Jak wygląda procedura postępowania?
1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz serwisowy.
2. Spakuj bezpiecznie sprzęt i wyślij go do nas.
3. Potwierdzamy przyjęcia danego produktu do serwisu.
4. Wycena naprawy.
5. Naprawa i testowanie produktu.
6. Odesłanie.
Jeżeli chcesz skorzystać z serwisu lub przeglądu swojego sprzętu, skontaktuj się z naszym serwisem pogwarancyjnym. Dokonamy wstępnej wyceny oraz naprawimy dla Ciebie sprzęt. Gwarancja jakości serwisu daje Tobie zaufanie i pewność. Poniżej prezentujemy listę serwisów artykułów wędkarskich.
Mikado
Abramis Sp. z o.o.
ul. Łąkowa 52a,
05-092 Łomianki
tel: +48 (22) 732-71-01
e-mail: serwis@abramis.com.pl
Dragon
DESIGN FISHING Sp. z .o o
Kruszyn Krajeński
ul. Szosa Szubińska 11A
86-005 Białe Błota
Fiume
MilanoPeska
ul. Międzyleska 4
50-514 Wrocław
York
Sosnowa 6e
71-468 Szczecin
Trabucco
ul. Łochowska 6a
66-100 Sulechów